Selfie!

Det går en form av utmaning på Facebook där man blir nominerad att lägga upp en bild på sig och sin häst inom 24 timmar annars ska man ge hästen till den som nominerat en morotspåse. Det är en lite snällare och hälsosammare variant av de utmaningar som handlar om att dricka öl. I morse blev jag nominerad av Tants ägare så jag försökte ta några fina bilder på mig och hästarna i morse. Men att ta en fin selfie med en häst när man dessutom är ute i hagen med alla andra hästar är inte helt enkelt. Här är resultatet:
 
Tant:
 
 
 
Szum:
 
Räkan:
 
 
Nu har jag bjudit lite på mig själv så här på morgonen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Haha, helt underbara bilder =)

2014-03-15 @ 20:17:02
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0