Påpassligt!

I dag har jag passat på att rida både före och efter jobbet, det gäller att utnyttja dagarna!
 
I morse red jag Midas, vi red ut en sväng i dag med men en lite längre tur denna gång. Förhoppningsvis hinner det tina ännu mer till mnästa gång så vi kommer ännu länngre på vägen, gick hur som helst väldigt bra. Dagens enda orosmoment var när vi skulle rida förbi mina hästars hage och Szum började studsa runt i hagen, då var även Midas tvungen att studsa lite! 
 
Efter jobbet kom Alida och vi red ut med Tant och Flisan. Vi red en skogsväg med snö, perfekt för lite galopp! Det är nog sista dagarna man kan rida på snö så det gäller att passa på! Härligt vårväder i dag med dessutom!
 
Flisan innan dagens ridning, med mitt lilla gästhus i bakgrunden som just nu fungerar som sadelkammare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0