Röstlös!

I morse när jag vaknade hade jag mer elelr mindre tappat rösten, jag låter ungefär som om jag har druckit whiskey i en vecka... Väldigt opraktiskt om man ska ha lektioner eller ska försöka prata med folk...
 
Rd ut med Prins i morse. Vi red på byn och det var massor att titta på, hästar i en hage, kor (läskiga!), brevlådor och bilar. Hästarna var grannens unghingstar opch dom tyckte inte Prins var någe läskiga för han gnäggade efter som hela vägen hem och försökte flera gånger vända tillbaka till dom! Han tyckte nog att han hade fått nya kompisar!
 
Sen hade jag lektioner hela eftermiddagen och när jag kom hem var det snaa ud att byta om för att åka på crusing! Vi åt först pizza och sen var det spaning på byn resten av kvällen. Tyvärr sa min rygg upp sig och i kombination med min tappade röst (som gjorde att jag knappt kunde prata med någon) och huvudvärk så kändes det lika bra att åka hem! Nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0