Morgonstund!

När jag var ner till hästarna i morse så var det trötta pållar som mötte mig, de verkar i alla fall trivas på betet! Fast det har jag väl aldrig betvivlat heller...
 
Efter en stressdag på Ica så hade jag en lugn och skön lördagkväll. Efter lite middag så red jag Prins på banan och i dag hade jag verkligen en busponny! Han toge n avstickare ner i diket på väg till banan och sedan försökte han även smita ut från banan ett par gånger, men när han insåg att det inte gick skätte han sig som vanligt, alltså som en prins. I dag provade vi att hoppa några små hinder, först travade han bara över men sedan förstod han och hoppade fint. Blir nog en riktig räserponny av honom!
 
Resten av kvällen gick åt till pyssel. Hälsade på hästarna nere på betet och fixade uppbindning där, grejade lite i nyhuset och klippte gräsmattan. Avslutade sedan kvällen med en cider ute i de sista solstrålarna (fast den mesta av gården låg redan i skuggan av skogen), den enda cidern jag hade hemma var en julcider men det gick ju det med! 
 
Skönt med bete!
 
Trött Tant!
 
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0