Sista semesterdagen!

Sista semesterdagen, måste säga att det inte känns så bra! Nu har jag ju jobbat en del på semestern men jag skulle absolut kunna tänka mig att ha det så här året om, alltså att bara jobba med företaget, vilket ju är ett av mina mål. Dock är det en bit kvar dit ännu...
 
Den här dagen fick ju ändrade planer och i stället för liten klutävling blev det auktion med grannarna. Men nnan vi åkte hann jag skicka i väg en kattunge, ara två kvar nu!
 
Det blev en lång och varm dag på auktionen. Jag gjorde ett rejält fynd då jag köpte ett balspjut för 500 kr! Den modellen kostar tydligen runt 4000 ny och den här ser knappt sliten ut, ett verkligt fynd! I övrigt kom jag bara hem med lite vattenslang. Bra att ha saker!
 
När jag kom hem så tog jag och Alida och red en sväng på Generalen och Tant, blev en lugn och skön tur och det var nog vad jag orkade med i dag. Sen klippte jag gräsmattan innan energin var helt slut, nu gäller det att ladda inför Ica i morgon!
 
Jag tror att Tant var lite trött i morse...
 
 
Pålstina vill gärna vara med!
 
Jag och Generalen i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0