Kanondygn!

Jag har verkligen haft ett kanondygn hos Sara. I dag fortsatte det med ytterligare ett riktigt bra ridpass. Szum var grymt fin i traven, dock satt galoppfattningarna inte riktigt så det måste vi jobba med, men i övrigt var han verkligen superfin. Vilken häst jag har!!
 
Sen åkte vi hemåt och tillbaka till verkligheten. Tog och arbetade Generalen i töm innan det blev middag och sen en kväll med många lektioner och som avslutades med ridning av Sickan. Som tur är så är det ju så roligt med lektioner och när det dessutom är en underar sommarkväll, min röst höll någolunda och ryttarna red bra så gör det ju inget att man inte är hemma förran 22.30. Men nu ska jag sova, Alida kommer i morgon bitti så vi kan rida innan hennes jobb!
 
Borta bra men hemma bäst! Nöjd Szum tillbaka hos kompisarna på betet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0