Tuff vinter!

Då var det kallt i stället för blasket! Jag har ju lovat att inte gnälla över kyla och snö någe mer men det är svårt att låta bli... Efter ett par månader av tråkigt underlag så är det äntligen lite bättre och då blir det -20 grader i stället!! Jag vill ju komma i gång nu!
 
Planen var att tömköra Szum efter jobbet men det får bli i morgon, inte för att jag tror det är varmare i morgon men då är jag ledig och kan hålla på i ljuset i alla fall. Nu längtar jag efter ett skötselstall, egentligen tycker jag att det går bra att rida i 20 minusgrader men det blir för kallt när man ska göra i ordning ute. Ett isolerat skötselstall står högt på önskelistan för det här året!
 
Det har varit en tuff vinter, i alla fall ekonomiskt. Först flera månader med uselt underlag och få ridande, nu när det äntligen känns som det kan komma i gång igen så blir det kallt i stället! Bara hoppas att det är snabbt övergående och att vi får lite fina ridvinterdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0