Sköna vinterdagar!

Haft en riktigt skön vinterdag i dag! Rimligt väder, -15 i morse och sedan varmare under dagen och toksnö i dag med!
 
Började med en lugn morgon innan jag först red Szum på banan, vi travade lite över bommar och det är märkligt vad mycket roligare det genast blir när det ligger lite bommar framme! Sen red jag ut på Lucky, på hemväg var det en lång uppförsbacke som vi travade hela och jag tror Lucky var rätt nöjd efteråt! 
 
Tant red jag till grannen där vi fick hjälp med hennes halva tappsko. Nu har hon en ny, hel sko igen och vi kan rida som vanligt. Självklart hunnit me en massa annat också, som att gå runt barhänt och kollat strömmen på hagen i snö och kyla, och nu i kväll har vi haft tvmys hos grannarna. 
 
Nu håller vi tummarna att det inte blir alltför kallt i morgon, än så länge ser det lovande ut, då ska jag nämligen ha lektioner igen!
 
Sötaste Räkan!
 
Tant och Lucky!
 
Baloo har tillbringat dagen i garaget, sovandes i ett täcke. Snacka om livsnjutare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0