Kaffedrickarkväll!

Kände mig lätt stressad när jag ilade från jobbet, hovis skulle komma på eftermiddagen och hon skulle börja sko lite redan innan jag slutade, dessutom hade jag en hel del annat planerat. Men till min stora glädje hade hovis inte bara börjat sko utan även skott klart är jag kom hem! Så det var bara att bjuda henne på kaffe och betala, och såklart surra en del, perfekt när hovslagaren klarar sig själv! Och det känns skönt med nyfixade hovar på alla hästarna (ju utaom Lucky då men han ska ju hem snart!).
 
Så red jag ut med Lucky i mörkret och i toksnöandet. Man såg knappt något trots pannlampan för allt snöande men Lucky var visserligen pigg men ändå trevlig att rida, verkar som vi börjar komma riktigt bra överens! Sen körde jag hem släpet som jag lånade i helgen, självklart blev det mer kaffe och ännu mera surrande! Nu ska jagbara göra klart momsredovisningen så ska jag sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0