Trafalgar!

Jag la upp en bild på Trafalgar i början av oktober och lovade er att ni skulle få följa hur han utvecklades i kroppen. Här kommer några bilder från den tiden han har varit här. Jag tycker det är svårt att få fram skillnaden på bilderna men det har ju än/
nu inte gått så lång tid, jag får lägga upp nya bilder framöver. Själv tycker jag att det är mest hullet som gått upp och att det ännu saknas mycket muskler!
 
 
19/9 Här hade han precis kommit! Han var tunn efter att ha varit lite stressad och orolig på betet.
 
 
5/10 Han hade bara varit här ett par veckor
 
Igår 12/12 Efter nästan tre månader!
 
Och en bonusbild på honom med sin nya grimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0