-23 grader

Kallt igen! -21 grader i morse och när jag kom från jobbet var det -23. Där någonstans går gränsen för vad jag pallar med, så hästarna har fått vila och jag har servat dom med vatten och foder bara. När jag var yngre så red jag i 25 minusgrader utan problem men man blir nog mer frusen med åldern, dessutom måste man ta i beaktning att jag ju dessutom står ute och gör i ordning hästarna. Men det kommer fler dagar att jobba hästarna! 
 
I stället åkte 0ajg och hälsade på Chokladen, som inte alls hade tid med mig eftersom hon åt, och umgicks lite med grananrna. Nu ska jag lägga in lite mer ved och sen sova, i morgon väntar mer jobb på Ica och förhoppningsvis lite mildare väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0