Provdag på Ica!

I dag har jag provat att jobba på Ica. Det var inte alls så enkelt att ta det lugnt som jag tänkte och det var mycket tyngre i kassan än vad jag hade tänkt på. Ska göra ett försök till med några timmar i morgon.
 
Jag tömkörde Szum lite i morse innan jobbet, han var avspänd och fin. I alla fall tills jag skulle sakta av då han hörde någon av de andra hästarna frusta och blev rädd för det! på kvällen var det meningen att jag skulle prova att rida lie men då gick åskan. I stället har jag lyckats få i gångdatorn nu i kväll, tack vare en lånad adapter. Måste säga att det känns väldigt virrigt med den nya datorn och windos 8, saknar min gamla dator! Förhoppningsvis så lär jag mig väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0