Kallblodstravardag!

Det lugna tempot höll sig kvarpå förmiddagen i dag. Jag bara diskade lite efter grillningen innan jag åkte för lektioner mitt på dagen.
 
Hade i vanlig ordning en blandad kompott av kunder. Eller vad sägs om två barn som red på sin fasters kallblodstravare, skogsmulleekipage, ett ekipage som troimmade programdelar inför tävling och så red jag på en nordis. Stor andel kallblodstravare i dag, hälften av hästarna var det! 
 
När jag kom hem, och hade ätit, fortsatte jag på det temat genom att rida Pålstina. Den idväg som varit oridar hela sommaren på grund av nedfallna träd är nu uppröjd (tack älgjägarna!) så i kväll red jag både Pålstina och Tant där. Det är en långa, härliga backar där man kan galoppera! 
 
Nu blev klockan sent igen och det ärara att lägga sig och ladda för Ica i morgon!
 
Jag och Rigo i dag! 
 
Foto: Mia Haglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0