Fredagsmys!

I dag börjadejag inte förrän klockan 11 på Ica så då hann jag jobba Szum lite i töm utan att behöva stressa. Han fick ett lättare joggingpass i tömmen och han var så lugn och avspånd, dessutom jättefin i formen. Han är allt bra fin min Szum-Brum, när han inte klättrar omkring i något dike då.
 
När jag kom hem från jobbet var det bara att fika lite snabbt och bytaom för dåhade jag besök av två hoppsugna tjejer. Vi körde ett hopp pass med bana som avslutning, det såg bra ut och jag hoppas det ska gå bra på den tävling som väntar på söndag. Sen åkte jag och kollade till hästarna, åt det ena hållet, och sedan åt det andra hållet och matade Räkan. Stannade till hos grannarna där vi sen ansade manar och testade flätning inför nästa helgs premiering. Det räcker liksom inte att ha fyra hästar här hemma och borsta på, klart man åker och borstar på andras hästar så här på en fedagkväll. Lite spontant fredagsmys i stallet!
 
I morgon väntar en mastodontdag så nu är det bäst jag lägger mig så jag orkar med. Tur att det är så förbaskat roligt annars skulle man nog aldrig orka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0