Bokföringsåterhämtning!

I dag har jag varit duktig och bokfört massor, nästan allt som försvann i datorkraschen är nu återinfört (och sparat på exern hårddisk!). 4 1/2 månads verifikationer har jag gått i genom under dagen, känner mig väldigt nöjd över mig själv! 
 
Självklart har jag gjort anant också. Red ner Tant till älven för lite galopparbete och på eftermiddagen stängslade jag och Elise. Nu går hästarna pååterväxten där de redan betat en gång och de verkar väldigt nöjda med det, fint bete för dom! Efter stängslingen red vi ut en sväng på Szum och Gandalf. Dom fick trava uppför alla backar och Szum skötte sig utmärkt förutom att han i början absolut skulle gå bakom Gandalf. Jag tycker att det bara är bebishästar som får göra det så jag blir tokig när han håller på med de där ideerna, hur det nu än var så slutade det med att han gick först i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0