Pyjamaskille!

I kväll blev det återigen stallkväll efter jobbet, och en så härlig vårkväll det blev också!
 
Alida och jag red ut på Tant och Flisan. Härligt vårväder, fin grusväg och glada hästar. I alla fall var Tant glad ett tag, men på hemväg tyckte hon nog att Flisan gick alldeles för långsamt då hon tydligen hade väldigt bråttom hem!
 
Sen red jag Midas på banan, sista trimningen nu! Förutom lite dressyrjogg så trimmade vi lite visning vid hand också! Känns helt okej inför helgen! Efter ridningen tvättade jag honom, den stora tvagningen är i morgon men jag tycker oftast man måste bada de två gånger för att de ska bli riktigt rena. Efter badet fick han låna en pyjamas att ha i natt, han måste tycka det här är ett tokigt ställe han hamnat på!
 
Har även förberett med lite annat pyssel, putsat Midas grejer och börjat packa, sammanställt hans riddagbok, plockat i hop grejer och nu ska jag börja packa mina grejer. I morgon åker vi!
 
Pyjamaskille!
 
 
e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0