Påskledigt!

I dag har jag haft min påskledighet! Inget Ica, inga lektioner och jag har bara ridit mina egna hästar! 
 
Började dagen med lite pappersarbete och räknade bland annat ut hur många mil jag körde i företaget i fjol, 1800 mil! Inte konstigt att det känns som jag sitter i bilen mest jämt! Sen gick jag ut och red Szum. Tyckte att jag fick en riktigt bra känsla på slutet, även om jag så klart fick jobba för det!
 
Efter lite pyssel här hemma och en sväng till Hammarn för foderinköp och för att lämna deklarationen till hon som sköter den, där det så klart blev lite hästprat, så åkte jag och Tant på hoppträning. Riktigt bra känsla på träningen i dag. Hon kändes jättefin i galoppen när vi värmde upp, hoppninen gick också bra och då speciellt sista rundan. Jättefin känsla, även mellan hindren och hon hoppade fantastiskt. Älskade häst! Nu är det bara att duscha och sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0