Påskafton med sommarkänsla!

Påskafton i dg och en föraning av sommaren! När jag kom hem från jobbet i dag så var det 15 grader ute, det är ju som sommar! Gräset börjar spira, hästarna går utan täcken, katterna jagar möss hela dagarna och jag har grillat!
 
Tömkörde först Szum, han var riktigt fin och han har verkligen taggat ner i tömarbetet nu. Sen dressyrade ajg med Tant, hon kändes jättefin. Speciellt höger galoppen är jag nöjd med, känslan var att jag hade kunnat galopperat där hur länge som helst! Det lovar gott inför morgondagens dressyrträning.
 
Sen blev det premiärgrillning! Hittade så fin ryggbiff på jobbet (svensk så klart!) och till det hasselbacks potatis och en Morbergs öl. Och världscupfinalen i hoppning på tvn! Man kan ha det sämre, det tyckte även Baloo som fick massor av mystid med matte i soffan. Hann även se lite av dressyren från världscupfinalen men jag grämer mig över att jag missade Valegro.
 
Sommarkänsla! Nu är det inte långt kvar till sommar och bete! Här är Taggen och Szum på betet i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0