Låååångfredag!

I dag är det långfredag och nog blev det en lång dag allt!
 
Alida kom hit redan i morse och vi red ut Tant och Flisan innan mitt jobb. När vi red i väg var det regn och blåst men det lättade under turen och när vi kom tillbaka började det klarna upp. På eftermiddagen kunde jag sedan ha lektioner i strålande sol! Så det gick verkligen åt rätt håll!
 
Några intensia timmar på Ica och sedan hade jag lektioner och red en kundhäst hela eftermiddagen och kvällen. Det blev verkligen en jättefin vårkväll, bara att hoppas att det blir fler av dom. Hemma igen hann jag se de sista ekipagen på världscuphoppningen på tv, men nu är jag som bombad så nu väntar duschen och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0