Halmmys!

ICA i dag hela dagen och sedan åkte jag och hämtade den andra halmbalen som jag köpte igår, men som jag inte fick med mig då. Blev ingen ridning i kväll i stället blev det lite småpyssel ute med krattning och halmning av Räkans lösdrift. Resten av kvällen har gått när jag försökt förstå mig på kameran som ska användas för fölvak. Jag har kommit så långt att jag får en att fungera i mobiltelefonen och så länge kameran är ansluten till min router. Hade ju varit bra om den fungerade trådlöst också eftersom Räkan inte kommer bo på mitt kontor...
 
Räkan uppskattade sin halmbädd, hon började genast att äta för fullt! I morgon fyller jag på med mer och om hon fortsatt äta i samma takt så är det nog tomt på halm då!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Spännande :)
Lycka till!

2014-04-30 @ 07:32:10
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0