Living the dream!

Tittat i genom gamla kollegieblock sedan högstadiet och gymnasiet, och kan konstatera att de företagsdrömmar och ideer som jag hade då i stort sett är samma som jag i dag har i mitt företag! Jag hittade långa listor med prisförslag på inridning, bete, helgkurser och liknande,  jätteroligt att hitta! Även om det ännu fattas lite innan drömmen är verkligehet fullt ut, och jag kan driva det på heltid, så är jag en god bit på väg! 
 
Bakgrunden till iden att åka hem till kunderan för lektioner fick jag redan som 15 åring. Då hade jag en ponny med diverse problem som jag ville ha hjälp med och ville träna på men som var hopplös att lasta. Med en icke hästkunnig pappa var det inte så lätt att lösa och jag önskade verkligen en ridlärare som kunde komma hem till mig! I dag erbjuder jag den tjänsten, och många andra för att underlätta hästlivet för dom som har lite problem med sin häst och kanske inte har hästkunniga föräldrar eller annan hjälp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0