Höstrusk!

Så kom regnet, efter veckor av sol och sommarkänsla så har det i dag varit höstrusk med regn och blåst. Ändå är det väl bara början i dag, ser ut att kunna bli ännu mer regn i veckan,  jag tycker det är tråkigt men det är ju bara att gilla läget. När jag kom hem från Ica i kväll så hade jag vattenpölar lite överallt, utom på ridbanan -det gillas!
Med vädret försvann ridlusten och i stället la jag energin på Frallan. I dag satte jag på tömkörningsgjorden och tömmar, sen hjälpte Malin mig att leda henne så "tömkörde" vi lite utanför boxarna. Det gick över all förväntan och jag är jättenöjd med henne! Som avslutning fick hon stå ensam i uteboxarna medan Malin och Elise gick på promenad med sina hästar, det bekymrade inte henne. Skönt med coola hästar. Sen beställde Malin fika så jag fixade äppelpaj, vaniljvisp och kaffe. Kändes helt rätt en höstkväll som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0