Mörkerridning!

Innan jobbet i dag så fixade jag klart och flyttade mina hästar till vinterhagen och lösdriften, det var tydligen väldigt spännande för dom var väldigt uppivarv och till och med Räkan stod och trampade på stället!
 
Efter jobbet åkte jag och hade en lektion innan jag åkte hem till hästarna. Linda kom och hjälpte mig i kväll, så vi började med Flisan. I dag har jag ridit henne på banan och även utan lina! Kändes jättebra! Sen red vi ut i mörkret med tanten och Räkan. Det var verkligen bäcksvart ute och man såg bara fram till hästanas öron typ. Jag trodde i mitt enfald att hästarna som ser bättre i mörkret skulle se till att hålla sig på vägen, men jag hade tydligen fel för jag och tanten råkade hamna i diekt en gång... Sen packade jag inför morgondagens tävling, nu är det nog bäst att ramla i säng om jag ska orka upp i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0