Månskensridning!

I kväll, efter jobbet, har jag och Linda varit väldigt effektiva och risit inte mindre än fem hästar tillsammans! Härligt månljus var det så det gick riktigt bra!
 
Först ut var Flisan och Linda red tanten. I dag travade vi riktigt mycket och Flisan skötte sig utmärkt så klart! Sen skrittade vi ut med Basse och Räkan. Basse var lugn och cool medan Räkan taktade och ålade sig på hemvägen, kankse inte riktigt vad jag hade förväntat mig men jag är väldigt nöjd! Vi avslutade med att ta Frallan på banan, Linda ledde mig och vi skrittade på en jättstor åttvolt och gjorde många halter. Frallan har ju köpt att jag sitter på henne men hon är inte alltid lika med på att jag ska bestämma och styra henne, vi jobbar vidare på det men hon hade inga problem med balansen i dag när vi var på banan.
 
Nu är jag nöjd med den här kvällen så nu blir det kanske lite fredagsmys innan det är dags att sova igen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att höra att Basse-busen faktiskt kan sköta sig ibland....:)

2013-10-18 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0