Galopptest!

Icajobb på dan, bilen fick vara på spa samtidigt och få på sig vinterdäck och lite allmän service. Det kan den vara värd! 
 
Sen red jag och Linda ut med Flisan och tant. I dag hann vi ut innan mörkret (fast det började skymma när vi kom tillbaka) och passade på att rida en annan väg. Tyckte det var dags att testa galoppen på Flisan och vi tog inte mindre än tre galopper! Första försöket blev bara några språng men de andra två var lite längre sträckor. Hon är så duktig! Tömkörde sedan en överladdad Szum som just nu är alldeles för understimulerad.
 
Nu ska jag försöka få undan lite bokföring så här på lördagkvällen även om jag helst skulle vilja ramla ner i sängen redan nu!
 
Flisan och jag innan dagens ridtur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0