Tävlingsbilder!

Tog och beställde hem lite bilder från tävlingar som jag tänkte göra förstoringar på sen som en julklapp till mig själv! Jag brukar köpa lite julklappar själv så man är säker på att få några!
 
Vad tycker ni om bilderna?
 
Taggen i Kramfors, juni 2012
 
Taggen i Timrå, april 2013
 
Actrice på Sundsvalls Fältrittklubb, oktober 2013 
 
 
 
Tror ni inte att desa bilder kommer göra sig fint hemma på väggen? Tyvärr har jag inte hittat någon bra tävlingsbild på Räkan, hade varit roligt att ha på henne med!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

hehe, klart man ska köpa klappar till sig själv! :D

Bilderna kommer bli suveräna på väggen!
Jag ställer gärna upp och fotar i nått sammanhang om du är intresserad av det. Kan garantera att det blir bättre bilder än dom du fick av mig senast, från bruksridningen ;-P

Svar: Jag tror också det kommer bli bra, dom var dyra att köpa loss men det får det vara värt. Bilderna på tant är riktigt fina och Taggen är det ju nostalgiskt med eftersom han är såld. Jag vill alltid ha fotat för jag åker ju ofta själv och då blir det ju varken fotat eller filmat. :(
Pernilla Engström

2013-11-22 @ 13:42:53
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0