Novembertungt!

Hästlivet är verkligen upp och ner, i dag har det nog varit en väldigt tung dag kanske inte så mycket för mig som för andra i min närhet. Men det är ju just så, och det är ju därför man måste passa på att njuta när det går bra, när hästarna är fräscha och man har bra känsla! 
 
Jag har haft en rätt lugn dag hemma, på förmiddagen passade jag på att göra lite här hemma -bland annat har jag äntligne fått ner alla sommarhagar! Kändes ju som det var på tiden då det ju är snö ute nu!
 
Red sedan ut Basse, som förutom lite bus på hemvägen kändes bra och fick jobba på rätt bra. Sen red jag en lite laddad Szum på banan, han var så laddad att han var tvungen att bocka en liten serie när det prasslade i gräset. När vi höll på red som bäst så fick jag besök av en "kär gammal vän2, även om hon inte är så gammal... Var roligt att träffas och få surra lite innan jag åkte på hoppträning med tanten. 
 
Här är en film från dagens träning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0