Ljuspunkter!

I dag var det full fart efter jobbet, visserligen ganska full fart på jobbet också! När jag kom hem var hovis här, och hon hade inte bara tjuvstartat utan till och med skott klart Räkan! Snacka om service! Sen fick jag hjälp, dock inte av hovis utan av andra hjälpsamma, med att kolla på bilen och fixa lyset på banan. Så jag har stått och vinglat på stege och försökt vinkla lampor och fästa på bästa sätt. Men nu har jag bättre lyse på banan, inte optimalt men det får duga i vinter. Till nästa år ska det bli riktigt gjort med ordentliga stolpar och bra lampor. 
 
Var ju så klart tvungen att testa ljuset, så jag arbetade Szum i töm. Han var ovanligt sansad i dag och såg jättefin ut. Och ljuset var fullt godkänt! Så pass att jag tror det ska fungera med lektioner här hemma även när det är mörkt framöver. För ni vet väl om att ni kan boka lektioner och träningar här på Brännan när ni vill, bara jag är hemma? Ni får 10 kr rabatt på ordinarie pris när ni rider här hemma, och detta gäller så klart även om ni vill ha hästen riden eller tömkörd!
 
Från dagens tömkörning!
 
SötSzum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0