Bakdag!

Lugn och ledig lördag! Känns som det var längesen sist...
 
Har ridit lite såklart, jättefint väder med sol och någon minusgrad -nästan som sportlovsväder fast i november! Först red jag ut med Räkan, red en sväng på byn och upp till grannarna som fick kolla på tjockmagen. Sen dressyrade jag lite med tanten, som förberedelse för klubbhoppningen i morgon. Szum fick nöja sig med sårvård, han har fortfarande en tappsko och nu har han spätt på sin vila med några rejäla sår på andra bakbenet... 
 
Resten av dagen har gått åt till att baka, har bakat saffranslängder med vit choklad och nougatkakor. Saffranslängderna blev någont större än jag hade tänkt mig, faktiskt tog dom upp hela plåten...
 
TjockisRäka!
 
Dagens ridbaneutsikt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0