Kalas!

Blev en annorlunda lördag! Började dagen med att rida Szum innan jobbet. Longerade och jobbade honom från marken först innan jag satt upp. Han var inte alls lika spänd i dag som sist, då vi ju var tillbaka på ruta ett (eller i alla fall ruta 2) utan lite mer som vanligt. Vi red lite travövergångar och jobbade med ställningen och vägen på volterna. Sen jobb på Ica och på eftermiddagen var det fokus på Taggen och förberedser för morgondagens tävling. Red ut en sväng, sen badade jag honom och packade alla grejer innan det var dags att svida om för 40 års kalas. 17.28 kom jag in från stallet, 17.45 hade jag duschat, bytt om och druckit ett halvt glas vin!  Nu har jag druckit några fler glas och hoppas på att jag är pigg och glad i morgon bitti, klockan är ställd på 6.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0