Vinterkyla!

Klev upp kl 6.00 i morse för att rida innan jobbet. Men det var -24 grader så inget ridväder! Släppte ut hästarna, tände upp och gick och la mig igen! Visserligen fint och varmare på dan men det är mer vinter än vår just nu! 
 
Efter jobbet åkte jag i väg för att ha en lektion och rida en häst åt en kund. Väl hemma igen så red jag Szum lite på banan, i dag var han lugn och avspänd igen. Sen har jag ju givetvis som alla andra tittat på Melodifestivalen i kväll. Jag gör väl ett nytt försök att rida innan jobbet i mrogn, men jag tvivlar på att det kommer gå. -20 grader just nu! Ge mig lite sommarkänsla!
 
Sommarkänsla! Brudarna på bete! Åh vad jag längtar till sommaren, ljusa kvällar och bete nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0