Szums februarimål!

Har ni undrat över vad som hände med Szums februarimål? Det har jag också! Känns som februari bara runnit i väg utan att vi kommit framåt, så det känns som vi fortfarande står kvar där vi var i slutet av januari. Men jag skulle ju ta det lugnt med honom, men nu kanske det är dags att höja tempot lite i alla fall. Jag ska checka av målen men jag tror jag får ta med mig de flesta till mars.
 
Trava över bommar!
Nu har jag en månad till på mig att klara detta!
 
Det har jag gjort en gång! Känns kanske som ett halvt rätt i alla fall...
 
Mer "riktiga" uteritter med mer trav!
Med riktiga menar jag lite längre sträckor och lite längre från gården. Hittills har vi ju hållit oss mest kring gården. Och givetvis med mer trav ute.
 
Red ut ganska mycket i början av februari, men bara skritt turer och kortare svängar. Sen kom avverkningen och störde och efter det vilan. Den här veckan har jag inte haft sällskap ut så vi får ta tag i uteridningen till veckan igen!
 
Rida honom i olika miljöer!
Som en förberedelse för att kunna åka på träningar och liknande framöver. Jag har ju försökt göra det lite redan men nu ska det bli ännu mer av detta!
 
Jag har ju i alla fall ridit honom mycket på slingan, alltid något!
 
Tror jag tar med mig alla målen till mars och ligger lågt med nya mål tills dessa är avklarade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0