Oväntat!

Heldag på Ica som vanligt på fredagar, och sedan ett dressyrpass med Taggen. Igår var våran uppskottade bana bara is och vatten, i natt har det kommit lite, lite snö men jag var ändå skeptiskt till underlaget i kväll. Men det var helt okej, inte lika bra som innan tön men det gick till och med att galoppera utan problem, lite oväntat! Taggen har ju vilat två dag pga att han gjort illa sig och svullnat över nosryggen. Svullnaden har gått ner men han har fortfarande en liten bula, även om bulan sitter ovanför nosgrimman så red jag i dag utan nosgrimma. När jag skrittade upp till banan var han väldigt spänd men sen gick han rätt bra. Inte jättebra men oväntat bra! Och nosgrimman saknade jag då inte i dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0