Kall morgon!

Dagen började precis som igår. Klev upp tidigt för att hinna rida innan jobbet, vilket jag ju brukar göra på söndagar, men det var -26 grader så det belv inget.
 
Några timmar senare, efter jobbet, så var det bara några minusgrader och jag kunde rida. Först red jag och Malin ut  med Ellen och Oliven. Det belv en härlig tur ute med mycket trav och en del att titta på. Sen red jag Peppe, han fick gå ut en sväng och sen var tanken att han skulle få dressyra lite på en grannlägda. Men spåren hade drivit igen sen vi red där förra veckan så det blev lte för tugnt och jobbigt för Peppe för att det skulle bli bra. Avslutade meda tt longera galopp programmet med Taggen. Nu blir det sängen och sen nya tag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0