Glassigt jobb!

Dagar som i dag när solen skiner, det är plusgrader och fint snöunderlag så är det glassigt att vara ridläare och jag har verkligen världens bästa jobb! Påminn mig om det när det är .30 grader, snöstorm eller hällregn...
 
Började med att rida Ellen på morgonen. Vi skrittade lite runt träd i skogen och red sedan på slingan. Hon var jättefin i traven och jag fick till vänster galoppen, när vi galopperat ute så har hon valt höger men i dag kunde jag fatta i en sväng och då går det ju lättare! Sen var det jobb på Ica några timmar innan jag åkte direkt för att ha lektioner och rida en kundhäst i solen. Glassigt!
 
Nu i kväll när jag kom hem så longerade jag galopp programmet med Taggen och nu tänkte jag grädda lite våfflor som kombinerat kvällsfika och middag. Det är ju våffeldagen i morgon men jag ligger lite före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0