Ridsug!

Den här dagen har tillbringats på Ica först och sedan direkt i väg på lektioner. Eftersom jag haft lektioner i två dagar nu utan egen ridning så var jag väldigt ridsugen när jag kom hem.  Och eftersom energin fanns och kvällarna är långa nu så tog jag en tur med Actrice! 
 
Måste ju säga att det är svårt att aätta i gång henne lugnt och försiktigt eftersom hon gör allt för att det inte ska gå lugnt! Tror ingen har berättat för henne att hon är 21 år, men det kankse är lika bra? Det man inte vet om lifer man ju inte av! Härlig tur blev det i alla fall! Jag lånade ju Actrice för att ridningen skulle bli roligare och när man efter en full dag på jobbet och lektioner på det sticker ut och rider ensam sent på kvällen så måste man väl säga att det lyckats? Nu är det bara att hoppas att känslan håller i sig, att jag hittar alla knappar och att hon fortsätter hålla sig fräsch!
 
Roligaste tanten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0