Kiropraktordags!

Just nu är det kiropraktorn som gäller, i kväll var det hästarna som gicks igenom och i morgon är det min tur! 
 
Monika var här och kollade kusarna i kväll efter jobbet Malin och Elise kollade sina hästar och båda två var mycket bättre än sist de kollades. Det är bra! Jag hade med Szum eftersom jag tyckt han rört sig lite konstigt ibland sista veckorna. Hon tyckte han var stel i sitt vänstra bakben och det visade sig att hans bäcken/höft låg lite fel, 1,5 cm och det var tydligen rätt mycket. Det är nu korrigerat, han har fått laser och jag har fått order om massage och stretching. Hoppas att det ska bli bra nu! Monika trodde att hans obalans i nerförsbackar till exempel kunde bero på det här så jag hoppas att även ridningen ska bli bättre framöver!
 
Och i morgon är det min tur, tänk vad tillfixade vi ska vara sen då!
 
Min finaste Szum-Brum!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0