Stugunhästar!

Har fått jättefina bilder av Albin Alf sen jag var i Stugun förra veckan. Det var en väldigt kall kväll för att vara i juli, det var fleecetröja som gällde och den här veckans sommarvärme kändes långt bort.Här är i alla fall lite fina bilder:
 
Rigo är en nordis som jag ridit några gånger under sommaren. Han har utvecklats jättemycket på den här korta tiden. 
 
 
Fin kille!
 
Jag red även Cornelis! Ni minns väl honom från förra sommaren då han var här på utbildning? En fin men lite speciell kille!
 
 
Härlig vinkel på den här bilden!
 
Som ni ser så rider jag lika mycket på marken och när jag instruerar som på hästryggen! 
 
Tack Albin för de fina bilderna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0