Snart semester!

Nu är det nära semester från Ica, jag jobbar bara på fredag och sen är jag ledigi tre veckor! Från hästverksamheten tar jag ingen semester -tvärtom så får jag ju mycket mer tid över för den några veckor nu!
 
Men i dag har jag jobbat, hela eftermiddagen öste regnet ner men som tur var så¨klarnade det upp lagom tills jag kom hem och skulle rida. Jag red Szum , Linda red taggen och Elise var med på Gandalf, vi travade på grusvägarna som nu var mjuka av regnet. Szum skötte sig jättebra ochTaggen försökte övertala Linda om att han faktiskt borde få galoppera lite! Nu är det faktureringsdags, jag gillar verkligen inte kontorsarbete men det ska ju göras det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0