Man ska svettas!

Härlig värme i dag! Måste säga att jag prickat in vädret bra på semestern!
 
började morgonen med lite bokföring innan jag åkte till hästarna och red lite i värmen. Taggen fick komma ut och galoppera lite medan jag red dressyr på tanten. Vi var inte helt överens i dag så vi var båda rejält svettiga innan vi var klara.
 
Fortsatte sedan eftermiddagen med annnat svettigt jobb som mockning av lösdriften, röjning av blivande hagar och påbörjad stängsling, man ska svettas lite när det är sommar! Försöker fundera och planera lite för hösten och framtiden på gården, många ideér och planer men det är ju svårt att genomföra allt man vill. 
 
Efter kvällens lektioner plockade jag upp Linda på hemvägen så avslutade vi dagen med att rida ut med Räkan och Lillan. Vi skrittade ut i skogen, genom sly och över stockar. Lillan skötte sig utmärkt men hon var nog lite brydd på att det inte fanns någon mer lättframkomlig väg att välja... 
 
Linda och Räkan, Lillan i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0