Kry pålle!

Taggen var ju lite hängig vid intaget igår kväll och han åt inte när han kom in. Jag lät han var en stund, det är så bra för jag ser rakt in i hans box från kontoret om jag bara har lyset på så jag satt inne och kollade hur han mådde. Taggen kan var lite knepig med ätandet och det är inte helt ovanligt att haninte äter utan att han är sjuk för det, men nu verkade han ju hängig också så därför blev jag lite orolig. Efte en stund gick jag ut och gav han betforvatten som han drack glatt av, sen började han äta. Han hade antagligen druckit dåligt under dagen, men efter lite vätska så åt han glatt av både betfor och hö. Jag hade sett att han hade bajsat så magen var ju i gång men han hade ingen matlust.
 
I morse var han som vanligt och han hade ätit ungefär som han brukar, han äter sällan upp allt hö, så nu gäller det nog bara att se till att han dricker ordentligt. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0