Kiropraktorn!

I dag börjades dagen med lite snöpulsning på Räkan. Sen drog jag till Sollefteå för att besöka kiropraktorn, och på vägen dit hann jag även ha en lektion. Ansåg att det var dags att besöka en kirp eftersom jag känt av ischias ett tag, och ska jag hålla på med det här är det nog bäst att se till satt kroppen fungerar. Jag var lite nervös inför besöket och inte blev det bättre i väntrummet, patienten innan skrek flera gånger och hon kunde knappt gå ut ur rummet sen... För min del gick det dock bättre även om det kändes lite skumt när herr kiropraktor ritade en massa grejer på ryggen. Jag tycker det är lite otäckt men hoppas att det ska bli bättre sen, ska dit igen på tisdag.
 
Hemma igen så fick Taggen gå galoppprogrammet, precis som sist körde jag hälften i lina och hälften uppsuttet. Han galoppeade minst lika bra i dag, så roligt! På kvällen fick jag besök av en kompis som jag inte träffat på flera år, det blev väldigt mycket surr och prat. Väldans trevligt och så slapp jag ju bokföringen även i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0