Tålamodsprövande!

I dag har hovis varit här så nu har alla hästarna alla skor igen, i dag var det Szum och tants tur. Att sko Szum är tålamodsprövande, han är egentligen inte så dum men det är tydligen väldigt svårt att stå still, speciellt när man måste stå still med hela kroppen samtidigt! Som tur är har jag en förstående hovis som står ut med Szums myror i benen. Efteråt tömkörde jag honom lite, han var väldigt laddad så det var nog bra. Känns skönt att han och tant nu även har snösulor, nu jäklar ska vi rida och träna. Men det får bli efter helgen, för nu drar jag och tittar på Kyraclinic! Kyra Kyrklund ska till Strömsholm i morgon och jag ska dit, det ska bli så kul! Rapport kommer i morgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0