Månsken!

Försov mig en hel timme i morse! Trots det hann jag rida Szum innan jobbet, underlaget var inte riktigt lika bra i dag som igår då det var klabbsnö. Men vi kunde trava lite över bommar i alla fall. Szum var inte lika cool som sist men höll sig på mattan och blev riktigt fin och avspänd efterhand. Sen försvann tyvärr en del av den avspändheten när vi skrittade av på en av lägdorna efteråt...
 
På kvällen red jag ut med tant, det var ett härligt månljus som tillsammans med snön lyste upp så det var som att rida i dagsljus. Tanten var i vanlig ordning pigg och det blev mycket trav på hemvägen. Nu ska jag försöka jobba vidare med mitt projekt för att måla hallen och trappen, ska försöka tvätta taket i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0