Julstök!

Dan före dan före dopparedan... Det börjar dra ihop sig men intervädret lyser med sin frånvaro!
 
Jag longerade Szum innan jobbet i morse, han har vilat några dagar och hade en massa energi som behövde komma ut! Efter några timmar på jobbet, lite målning och middag så red jag Lucky på banan i dag med. Igår red jag ju bara korta travsträckor och övergångar men i dag blev det lite mer travarbete och lite längre travsträckor även om det fortfarande är välkdigt lugnt jobb.
 
Nu har jag målat klart innan jul, jag är inte färdig utan det fattas ännu färg på lister och dörrar men det får vänta tills efter jul. Nu har jag städat undan alla färgburkar, penslar och papp inför jul, jag har dammsugit och torkat golv. Nu fattas bara julpynt och att griljera skinkan men det får bli i morgon, känns skönt att vara någolunda i fas. Blir nog jul i år med, oavsett väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0