Gott nytt år!

Kände mig så hoppfull i morse när det hade snöat och snön satt dessutom fast på isen. Dessutom skulle det snöa mer på eftermiddagen. Jag har i dag gjort årets sista arbetsdag på Ica, och nu är desutom värsta julruschen över så det blir lite mindre jobb framöver.
 
Enligt prognosen på YR kulle det börja snöa kl 15, ganska precis när jag kom ut till stallet efter jobbet. Och nog kom det nederbörd ganska precis då, men inte var det snö utan regn! Så årets sista ridpass gick i regn och jag var genomblöt när jag var klar. Dock två ganska bra dressyrpass på Lucky och Szum. Nu ska jag kolla till kladdkakan jag har i ugnen, sen duscha och ta in hästarna innan nyårsmiddagen. Den börjar om 10 min, finns risk att jag blir lite sen...
 
Gott nytt år alla bloggläsare! Hoppas vi ses igen 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0