Mörker!

Efter morgonens stök och en heldag på Ica så blev det ridning på kvällen. Red först ut en liten sväng med Lillan, hon var väldigt pigg och laddad i dag! Otrolig skillnad sen för några veckor sedan när hon gick så försiktigt och tveksamt i väg, i dag fick jag nästan bromsa i stället! Och sedan red jag ut Taggen en sväng, när vi skrittade i väg så sprang det en älg över vägen typ 15 meter framför oss, men Taggen bara glodde lite på den och fortsatte sedan lika lugnt. Skönt med coola hästar, men fy vad det blir mörkt fort på kvällarna nu! Inte roligt alls tycker jag. Däremot är det lugnare i stallet i dag, Gandalf och Szum tycks ha kommit över sin seperationsångest så i natt kanske jag får sova lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0