Ica igen!

Tillbaka på Ica i dag efter semestern. Det är ju bara att gilla läget, jag hade gärna haft semester några veckor till men eftersom det inte går så är det ju bara att jobba och se glad ut, jag har ju faktiskt ett bra jobb så jag klagar inte. I alla fall inte så mycket...
 
Det har regnat mest hela dagen och även i kväll när jag kom hem från jobbet. I stället för att rida på Taggen, som ju var lite spänd av regnet, så longerade jag galopp programmet med honom. Tror det var bra för han var avspänd och mjuk i kroppen efteråt. Dock var jag fortfarande lite rastlös så jag började stängsla ut grabbarnas hage i regnet. nu fattas det bara tråd och det fixar jag i morgon. När jag kom hem igen var jag blöt trots regnkläderna, ska bli mysigt att dusch och krypa ner i sängen. I morgon väntar mer stök så det är bara att ladda upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0