Tack kiron!

I dag åkte jag och Malin till ridhuset för att hoppa lite, vi fick mer sällskap på plats så det var både trevligt och blev lättsamt med byggande och hinderhöjning. Jag har ju inte hoppat Taggen sen den katastrofala tävlingen i Timrå, ochinte sen kiropraktorn gick i genom honom sist, och jag tycker det var stor skillnad till det bättre! Han kändes mycket bättre i galoppen, jämnare mellan varven, hängde inte i höger tygeln och hoppade bra språng! lite spänd blev han när vi började hoppa och några bakutar kom det då men det släppte ovanligt fort och så här bra har han inte känts på säkert en månad! Jag tror att det var kiropraktorn som rättade till höger bäcken, som han enligt henne gjort något med sen hennes första besök. Håll tummarna nu att det är så!
 
Det blev i vanlig ordning en sen middag, i kväll tacos vid 22 tiden! Nu duscha och sova, upp och rida innan jobbet i morgon är vad som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0