Annandag påsk!

Vilken påskhelg vi haft! Underbart väder och för min del en massa bra ridning!
 
Började dagen på bästa sätt med ett dressyrpass på Ellen i morgonsolen! Ville känna påhenne lite efter lördagens träning, först stretade hon lite men sedan blev hon så fin! Bättre känsla än i lördags, och då var jag ju ändå ganska nöjd. Roligt! Sen drog jag till Ica några timmar och där var det verkligen full fart i dag!
 
Efter jobbet red jag och Malin ut med Peppe och Oliven, Peppe var pigg och glad i dag med mycket energi, sen lagom tills vi nästan var hemma så tog all energi slut och han blev trött. Så typiskt unghästar, först jättepigga och sen tar all energi slut på en gång och då är det tvärstopp! Red även ut Räkan en sväng, en massa trav och galopp på grusvägarna som tinat fram, innan det på kvällen var dags för årets första grillning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0